SabinaLiceni: Paleta theBalm Balm Voyage tutorial na jarní líčení

Štítky

26 února 2014

Paleta theBalm Balm Voyage tutorial na jarní líčení

Protože tato paletka mě naprosto uchvátila, rozhodla jsem se s ní vytvořit tutorial na denní a večerní líčení v jarních barvách.

Celou recenzi palety najdete zde:

Denní jarní líčení 

Návod:

 Do vnitřního koutku jsem nanesla tyrkysovou B2 , nad ní pak zlatavou D1, na víčko jsem dala hnědou barvu C3 a udělala s ní jemnou spodní linku, kde jsem do vnitřku dala fialovou A2.

Rtěnka i tvářenka je ze stejné palety odstín First Officer.

Večerní jarní líčení

Návod:

 Na celé víčko jsem nanesla fialový stín A2, doprostřed jsem dala zelený stín C2, díky smíchání s fialovou vznikla opravdu zajimavá tmavěmodrá barva. Do vnitřmího koutku jsem aplikovala zlatý stín D1. Pro větší dramatičnost jsem nakreslila linku (gelová linka Inglot). Spodní linka je nakreslena stínem A2.

Tvářenka je také z paletky - odstín First Officer a rtěnka Captain.



Na závěr bych chtěla poděkovat mojí kamarádce Míše za poskytnutí svého obličeje :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat